onsdag, oktober 12, 2005

WigWams hevn!!

Jeg er en meget kjedelig blogger om dagen fordi det meste av tida mi går med til å planlegge den nært forestående USA turen! HURRA! Ser at jeg begynner å få det seriøst travelt med å rekke alt jeg skal gjøre før jeg reiser. Ikke det, jeg så det like klart og tydelig for to uker siden.. Har alikevel dukket opp noen småskjær i sjøen. Som f.eks. at bagen min forsvant i Stryn i helga! Relativt ubetydelig i den store sammenhengen, men alikevel ganske kjiipt! Nå må jeg ut å kjøpe ny sjeggtrimmer, hårshampo (akkurat kjøpt ny og dyr, brukt en gang arrgh!), hår voks (også ganske ny, dyr og FIIN!) tannbørste, tannkrem, skaffe en rød kam som fulgte med i "DetNye" for 8 år siden som jeg har stjælt fra søster´n som passer akkurat til håret mitt, neglsaks,.. kommer ikke på mere, ja visst fanken, PARFYMA MI!! uuuuhh!! DEN hadde jeg helt glemt!! Ikke rart det lukter dritt av meg om dagen! Nå skjønner jeg plutselig alt! En anna trist ting er at den flotte Bob Marley t-sjorta jeg fikk av Kari Elise var i bagen.. den fine roskilde lua (sjekk litt ned på sida), den nye dykkemaska mi, en liten hagløfs nettpose til å ha skittentøy i, en skitten boxer og to sure sokker i en hagløfs nettpose, en sort relativt nyinnkjøpt Aloah Hemp lue, en.. nei, dette blir bare trist! Snakke om noe annet!

Jo, Stryn! Jeg var i stryn i helga! Jeg og bandet mitt! (hihi! Mitt band liksom! Deilig!) Trond og jeg reiste opp på lørdag, jeg henta han på Geilo, kjørte tilsammen 60 mil, landa i Stryn ved 23 tida, gikk på pub, ble brune og sovna. Vi hadde lydprøve søndag morgen kl 11.00 så det funka fint for oss, men litt værre for Ruben og Per som var på jobb lørdag og måtte reise kl 06.00 søndag morra! Haha! Det var forresten veldig morro å spille, og Ruben viser seg å være litt av en herlig trommeslager! Vi hadde god lyd og det var opp til flere folk som så ut til å like det vi dreiv med! Inkludert crewet til WigWam! Ikke det at jeg skal beskylde uskyldige folk for å stjæle, men bagen forsvant fra backstage rommet som tross alt bare var delt mellom noen søte snille popgutter fra Toten OG noen relativt tvilsomme, utagerende, oppsiktsvekkende, larmende, øldrikkende, sminkede generelt mystiske karer fra Østfold! Ikke vet jeg, men jeg burde kanskje ikke regne bagen min for helt tapt før jeg har sjekket turnebussen til et band som skal forbli navnløst, men rimer på WhigGlam og tross braksuksess måtte ha sett seg slått av undertegnede i MGP!



Lagt ved et bilde av en viss herlig bassist på vei over Strynefjellet etter vi hadde snudd og henta sekken som han hadde glemt igjen på backstage rommet. Vi benytta jo selvfølgelig sjansen til å høre et par WigWam låter, men bagen min så vi ikke... ...etter..

4 Comments:

At 21:22, Anonymous Anonym said...

hehe ja, det værste var vel den kammen som egentlig er MIN!!! og alle de timene jeg tråkket opp og ned bangkoks gater for å finne den perfekte gave til deg.... også bare legger du igjen det her i en garderobe full av sminkede menn..... galskap!!!!
eliz......

 
At 00:04, Anonymous Anonym said...

Okei.....
Du kan FÅ en hårvoks av meg...Har en til overs, hvis det kan være no til trøst å få med deg til usa.....
Anyway.....Jippiiiiii for Stryn, med eller uten snø, og med eller uten bagasje hjem igjen.......! Eller..........???
Sili...

 
At 00:47, Blogger funky_uncle said...

Shit. Du har masse jenteprodukter i veska, og du husker hvilke det var. Tsk tsk.

 
At 02:51, Blogger KuleKnut said...

Av jenteting har vi barbermaskin, neglesaks og tannbørste! Shampo bruker jeg ikke, ikke tannkrem heller, men jeg kommer til å savne kammen...! Glemte å skrive at jeg faktisk har fått gratis helgekort i Stryn til vinteren! Må testes! Går ann å kjøre ski i Stryn om vinteren også faktisk!

 

Legg inn en kommentar

<< Home