torsdag, august 25, 2005

IKEA flatpakkenes hevn...


Nå sitter jeg i skrivende stund i stabburet og koser meg med en Castellucci Rosso Piceno 2002 mens jeg beundrer verket. Et enkelt lite møbel til oppbevaring av diverse komponenter til mitt "home entertainment system".
Som du kanskje vet så er jeg på tur med hue å ræva rett tilbake i stabburet, da trengs det selvfølgelig noen justeringer, og en IKEA tur eller to er ikke til å unngå. Tror jeg har tatt ny rekord i det jeg brukte UNDER 15 minutter fra jeg parkerte bilen til jeg var klar til å reise! Da hadde jeg altså vært oppe å sett meg ut en fin benk, skrevet opp hylle og plass nr. gått på lageret og henta, stått i kø, henta trillevogn, betalt, satt trillevogn på plass og lasta inn i bilen! HURRA!! Selve møbelet var så enkelt å montere at jeg etter å ha gjort det ferdig oppdaget at jeg hadde gjort en fatal feil som gjorde at jeg måtte gjøre alt på nytt igjen...

Den tidligere nevnte Castellucci Rosso Piceno 2002 ble da åpnet som en konkret følge av feilskruingen og TAKK GUD for batteridrill!!

Dagen i dag har ellers gått med til å våkne litt forvirret og forskrudd etter en heller lettere fuktig tur bå byen (les oslo) i går! (Altså, hvis jeg skriver "byen" så mener jeg selvfølgelig Oslo, det er bare en by i Norge, nå kan det diskuteres om også Oslo ikke er anna enn ei bygd, men jeg velger å kalle den by. Har jeg f.eks vært ute på Gjøvik, vil jeg strengt tatt bare si pub´n, for det er bare der det går ann å gå ut.. ja, nok om det) Møtte først David og dama som var ute på dimme-øl og etterhvert Helene og Veslemøy. Det endte jo tilslutt opp på smuget (eh) og resten får være mellom Helene og meg! Gamle vaner er vonde og vende, men nye vaner er.... lette å legge til seg.. kanskje? ja.. kremt.. Fortsatte med å lempe høytalere, TV (!) ol inn i bilen, IKEA og teater øvelse! Hurra!

Er ikke verden et deilig sted? Jeg gleder meg til det kommer snø slik at jeg kan kjøre ski igjen....

3 Comments:

At 14:40, Anonymous Anonym said...

Kulside!
Alt som virker enkelt er det aldri!
Ei heller ting i flatepakker fra ikea.. La dette bli en livsvisdom..

 
At 15:26, Blogger David said...

takk for sist og grattis med blogg. råkkenråll.

 
At 15:19, Blogger marie said...

kuleknut.heia deg.

 

Legg inn en kommentar

<< Home