mandag, august 22, 2005

hey ho!

Ja, da får vi prøve dette her da...!

I dag har jeg ligget på sofaen og sett Malcom in the middle på tv2. Det var morro... Kjørt bil og punktert. Det var ikke moro... Heldigvis var broder´n der og hjalp meg, hvis ikke hadde jeg sansynligvis banna stygt før jeg hadde begynt å skifte dekk...

Har akkurat avslutta en måned på gjøvik med sommerslagere. Litt trist men litt godt også. Hadde en super kveld med dobbelforestilling på lørdag som endte i nachspiel til søndag morra og frokost på hotellet før leggetid. Kan kanskje ha noe med dagens sofa aktiviteter å gjøre...

Har sagt opp leiligheta mi på Grünerløkka og driver derfor å gjør det gode gamle stabburet mitt mere beboelig en det har vært på lenge... det er en drittjobb, men det blir sikkert fint tilslutt! Enda værre dritjobb er det å flytte ut av leiligheta for der ligger det rot fra ca 4 mnd tilbake... har bare vært på reisefot og det er grunnen til den plutselige oppsigelsen. Jeg skal nemlig bruke neste vinter til å REISE masse og kjøre MASSE ski! Hurra!!! Nå tror jeg jeg skal ta meg en tur til Gjøvik å besøke noen venner som har et lite grill party i kveld! Blir hyggelig! Snakkes!!

2 Comments:

At 00:10, Blogger Bottom Buzzer said...

Yeah, endelig du har fått blogg. Fett!!!

 
At 06:01, Anonymous Anonym said...

hehe...
og du har like mange kommentarer som bottom_buzzer har msn-venner ja.
Woaw.
Måtte le av dine vel brukte 15 minutter på Ikea.
Bra jobba, as.
Jaja kule-knut.
Lykke til med blog.

Rachel

 

Legg inn en kommentar

<< Home