tirsdag, september 27, 2005

USA er et faktum!

Hei og hopp!
Nå er altså USA et faktum! Jeg har bestillt billett og reiser den 17 oktober. Faktum er at jeg bestillte via Widerøes nettsider før helga, men i all min skepsis ringte jeg i dag for å sjekke at alt virkelig var i orden, på ordentlig liksom! hihi! Og det er jo klart at det var! Widerøes nettsider er perfekt til å bestille billetter! Annbefales å sjekke ut!
Tror kanskje det begynner så smått å gå opp for meg at jeg faktisk reiser, alene, og at det faktisk ikke bare er med praten og drømminga lengre! Jeg har vist meg å være en handlingskraftig mann som tar sine egne valg og står på egne ben, ikke bare en hører og sier, men også en gjører! Hurra! Flinke Knut! Ganske mye forlangt av meg selv, men også imponerende prestert av en mann som stort sett har levd hele sitt voksne liv (og store deler av barndommen) bare ved å følge etter sterkere krefter og meninger uten å være i stand til å ta noen som helst slags form for beslutninger om noe som helst! Jeg har bestillt en FLYBILETT! Hurra!

Tror det vil være hensiktsmessig for meg å opprette en egen blogg for denne turen hvor jeg skriver litt i en litt mere dagbokaktig form for dere som har lyst til å følge med på hvafornoe tull jeg måtte finne på på over there! Vil selvfølgelig opprettholde mine mere eller mindre saklige og usaklige filosofiske betrakninger innenfor KuleKnut´s domene under USA reisen også!

4 Comments:

At 22:37, Anonymous Anonym said...

Ja, hurra for usa-dagbok. det stemmer jeg for!!!!! to tommeler opp!!!!!!

 
At 23:48, Blogger KuleKnut said...

Hurra! Og takk for den! Din ukjente, hemmelige du!

 
At 11:27, Blogger David said...

GOD TUR MANN!

 
At 14:21, Anonymous Anonym said...

Så flink du er til å ta egne avgjørelser! Men du GLEMTE jo å spørre om jeg ville være med!

 

Legg inn en kommentar

<< Home