mandag, august 29, 2005

"Eg er samanbråten.."


Hei!
Nå er det mandag i skrivende stund og jeg skal snart i studio å legge trommer, det blir gøy!
Fredag var jeg på pub å hørte på x´n synge og spille. Det nye prosjektet hennes er veldig spennede og høstet lovord fra de fleste. Faktisk godt likt av både bestemor og "dødaremetallere"! Skal vel ikke legges under en stol at jeg kanskje ble en smule sentimental, plutselig måtte hjem, og rushet rett forbi en tohundremeter lang taxi kø. Havna av alle ting med en STATOILBURGER i hånda!! Jaggu er du DESPERAT når du spiser de greiene der ass! På statoil møtte jeg noen tidligere elever, forklarte at jeg ville hjem og hadde masse penger i lomma. Taxi fra Gjøvik til Skreien er DYYRT så jeg havna på kanskje en tredjedel av det det ville kosta og gutta var alikevel mere enn fornøyd! Hurra!

Det som ikke var hurra var å våkne lørdag morgen... kl 09.00... slikke sårene på sofaen... måtte ut å sykle en tur for å prøve å riste av meg det værste.... hardt...

Sesongpremiere for improteateret "Norsk Scene Skrekk" Lørdag kveld! Hurra!
Jeg var endelig frisk igjen og klar for å feisce sceneskrekken min! Kan lese litt om denne gruppa på www.norsksceneskrekk.net eller gå å se en forestilling. Det er faktisk ganske morsom, og utrolig gøy for en amatør som meg å få jobbe med så flinke folk! Kjenner at læringskurven er ganske bra, selv om alt blir glemt når man kommer på scena og plutselig gjør allt feil... Fikk allikevel et slags lite personlig breakthrough når Marianne og jeg gjorde improvisert parodi på "samtidsdrama". Dette funka fint og folk lo veldig! Siterer meg selv: "Eg er samanbråten" Hva enn det måtte bety...
Etterpå var det jo fest igjen... med gårdagen friskt i minne tar man rettogslett bare rennefart og hopper hodestups ut i det på nytt, og ringer mor når man vil hjem! Alt for seint selvfølgelig, du veit, havnepuben på Kapp en lørdag i slutten av august BURDE vært stappfull, men de tre totningene som allerede var der forsvant rimelig kjapt når det kom en hel teategruppe improviserende inn døra. Vi hadde praktisk talt hele lokalet, OG bartenderen for oss selv! Sånt blir fort veeeldig morro...
Søndag morgen uten en skramme og rett på treningsstudio, videre ut å bestige Totenåsens høyeste topp, Tjuvåskampen (812moh) Elg-stek hjemme hos Mor, rett på kino og så "Hitchhikers guide to the galaxy" Ganske bra, men en av de filmene du rettogslett skjønner du burde lest boka først.. eller ganske enkelt, lest boka.
Besøkte May Helen sammen med Hans Magnar (gamle kompiser fra Gjøvik) og det endte som det alltid gjør, i litt slitsomme religionsdiskusjoner... Vi bør kanskje snu den trenden og begynne å snakke om oppbyggende ting i stede, men du verden så hyggelig! Har hatt mye moro sammen med de folka der ja!

Nå må jeg få i meg noe mat, trommeslagarene kjem snart!!

1 Comments:

At 14:41, Anonymous Anonym said...

Eg veit det, even statuane gret..

 

Legg inn en kommentar

<< Home