onsdag, november 02, 2005

Skreien SkiMovie 2005

Hvis noen er interessert i å sjekke ut den nye skifilmen jeg har laget så er det bare å skaffe seg iDisk utility (apple.no - downloads - søk på iDisk utility - finnes også bruksanvisning der et sted) bruk "public folder" taste inn member name (iDisk account) som er "kuleknut" og vips så finner du to filer med Skreien Skimovie. Den ene på 33MB og den andre på 95MB. Da kan du liksom velge da veit du! Den er ganske morsom!

For pc brukere, husk trykk på "mout disk" etter du har lagt inn iDisk account, så finner du en ny disk som heter kuleknut-public i min datamaskin. Der er det!

Ellers for de som savner skriverier på denne siden må jeg opplyse om at jeg er i USA for tiden og har en EGEN blogg kun for den turen. Link finner du til høyre.

2 Comments:

At 21:14, Anonymous Anonym said...

Lenge siden jeg har sett innom her
Bra tempo på livet, mann.
Keep it up, tralla lla lla !!

Rachel

 
At 14:06, Anonymous Anonym said...

Liiide...

Someone`s Daughter her (Silje)! Tviler på du husker meg, men det var jeg som skreik "WE LOOOVE YOOOUUUU!!!" skikkelig, skikkelig høyt på SM&M da Expect hadde konsert på hovedscena sommeren`02 tror jeg det var. Du reagerte iallfall med et smil, hehe.. Det var kult.

Jadda, så neida så! Kult å sjekke denne sia.. har kommet i kontakt med Jan (bottom_buzzer) og han spredte rykter om den. Stand on videre i Junaiten! Vrikelig.. du er dyktig flink til å synge, and I love your voice!

SD - ords.4,23

 

Legg inn en kommentar

<< Home