tirsdag, februar 06, 2007

Grom musikk!!

Må bare få benytte sjansen til å reklamere litt for det nye favorittbandet mitt EVENINGSERVICE! Dette er et amerikansk band i thja, hva skal vi si, litt sånn lovsangs aktig sjanger på en måte? Har ikke hørt så veldig mye sånn musikk i det siste, men da jeg kom over denne videoen falt jeg umiddelbart for teksta og følte et sterkt kall fra mitt indre til å legge ut en link. Og for de som lurer så er dette faktisk helt seriøst. De fleste av oss ville tatt det for å være en spøk, men disse folka kødder ikke. Amen sier jeg bare.

www.eveningservice.com

12 Comments:

At 15:24, Anonymous Anonym said...

sjekk ut herregud.com sier jeg bare! amen tilbake.

-Kirsi-

 
At 16:38, Blogger Elin Stillingen said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
At 15:09, Anonymous Anonym said...

Takk for reklamen!

Syns denne var ganske bra også;

http://www.youtube.com/watch?v=Aht-hNu4Gws&mode=related&search=

Julie.

 
At 17:28, Blogger Fartein said...

wierd

 
At 15:50, Blogger Thomas said...

Oyeah!
That's RockNRoll!!

 
At 21:50, Blogger KuleKnut said...

Har ikke studert veldig nøye, men det virker på meg som at der er helt seriøst ja. Det finnes store (de får ihvertfall store oppslag) bevegelser blant bl.a baptistene i USA som kjører knallhardt på dette budskapet og han er vel en del av den gjengen der. Uansett er det stæærke greier!

 
At 21:51, Anonymous Anonym said...

Oi oi oi oi oi...... Må bare le je.....
Anna banana

 
At 15:59, Blogger Thomas said...

TIKKEN!
GOT YOU!!

Mer info på bloggen min.

 
At 02:53, Blogger Bottom Buzzer said...

Fantastisk...

Jeg skjøner nå at vi ikke skulle sett Brokeback Mountain sammen...

 
At 15:45, Blogger Thomas said...

Bottom Buzzer - Haha!!

 
At 03:34, Blogger KuleKnut said...

Haha! Det jeg husker best fra den filmen er at vi hadde med masse øl på kino og jeg måtte noe så innst inni homsefjellet pisse at jeg fortsatt synes Jake Gyllenhaal har et slags gulskjær i huden.

 
At 23:08, Blogger Bottom Buzzer said...

Ja, det var jo noen som sperret øya opp da vi spurtet sammen inn på do straks filmen var ferdig...

 

Legg inn en kommentar

<< Home