lørdag, april 29, 2006

regnskapets time...

Ville bare kaste bort et par minutter på å fortelle at jeg reiser tilbake til Los Angeles om et par dager og er dermed NØDT til å levere regnskapet mitt til regnskapsfører og sitter da her og sorterer kviteringer og HATER! Jeg kommer til å bli sittende her i natt så hvis noen er snille og besøker meg så ville jeg blitt glad, for da kan jeg ta ei pause. Har drivi i flere timer allerede og skoffen med bilag ser akkurat like full ut som i går. Har akkurat skjenka meg en Weiss (ringnes nye brygg, må prøves, husk følge bruksanvisninga på baksida av flaska) og kommer til å spille ut scena i stripa under i det virkelige liv litt utpå dagen i morra. Forhåpentligvis...

(trykk på bildet for å få større)

Og folkens, jeg må få opplyse om en ting: det snør...!

6 Comments:

At 00:32, Blogger Elin Stillingen said...

Lykke til med regnskapet....

 
At 16:14, Blogger Bottom Buzzer said...

God tur til Los Angeles! David og jeg sitter i skrivende studnd i Kristiansand og venter på ferga til Newcastle. Skal på Oxford International Festiaval of Films. Rock!

 
At 11:05, Anonymous Anonym said...

Hei Knut Anders!
Fikk ikke sagt GOD TUR!
Nå sier jeg GOOOOOOD TUUUUUR!!!!!!
Håper du får det kjempefint!
Klem fra faster.

 
At 12:57, Anonymous Anonym said...

Arriverte fra roma i natt og vil bare ønske deg all mulig lykke til med oppdragene o.a. i LA - så vidt jeg veit er det ikke snø der, men noe finner du vel på ;-)
kftl

 
At 00:10, Anonymous Anonym said...

Festlig stripe. Det er nok en grunn til at noen mennesker ANSETTER regnskapsførere (ikke kan jeg skjønne at noen faktisk utdanner seg til å BLI de, men hey. Folk er forskjellige).

Kjempefestlig beskrivelse av Nilledama og den kvelden også! Du har øye for detaljer,ja. For en forferdelig måte å bli "sjekka opp" på. Nei, da er det bedre med bloggedating! Ikke sant, Morten? ..Morten? Halo?

 
At 15:57, Anonymous Anonym said...

det snør ikkje ;*

 

Legg inn en kommentar

<< Home