fredag, april 02, 2010

Gone to soon...

Har tenkt lenge på at jeg skulle legge ut noen bilder av vennen vår som vi mistet på begynnelsen av året, men jeg har rett og slett ikke fått det til. Samme hva jeg tenkte å skrive eller kommentere så ble det bare tull og ikke i nærheten av så fint, rart, morro, rørende eller noe av det jeg syns det burde være eller som viser Frode slik jeg husker han, men jeg gjør det allikevel.



Her ligger Frode på krakken hjemme i skreien og slapper av. Blid og fornøyd! :D




Her har Frode og Kari sovna på sofaen i stabburet etter en liten fest vi hadde etter en konsert på Gjøvik. Morro var det! :D hurra!




Her er Frode på omvisning i fjøset heme på Sønsteby og ser på de nyfødte kalvene.





Her har broder´n med seg Frode på en liten omvisning i potetpakkeriet.





Hvis jeg ikke tar helt feil er dette herlige bildet av Frode og Søster´n tatt på et nach ganske tidlig på morran? Syns de er uforskammet freshe ut! :D





Jeg har ingen god kommentar på dette bildet, men den kvelden Frode døde så satt jeg og så igjennom bilder jeg har av han og da dukka plutselig dette bildet opp og jeg begynte å grine, igjen, så jeg tenker det hører hjemme her...

Vi vil alltid huske deg Frode!

4 Comments:

At 23:37, Anonymous Anonym said...

Synes du minnes vennen din på en fin måte, jeg. Koselige bilder fra opplevelser du har hatt med ham, og selvfølgelig fra hans liv. Og det siste bildet er jo så talende, trenger ikke ord. Føler med deg (ord blir ofte fattige i sånt som dette).
Trøsteklem

 
At 14:50, Anonymous Anonym said...

I know you by heart av Eva Cassidy.... Fin å minnes til... Klem

 
At 09:41, Anonymous rsgoldget said...

To stop shrubbery and bushes use secateurs in it in order to clip off the unhealthy branches and instead gives off.If you'd like additional information and economical runescape rare metal.
Runescape 3 Gold

Gold 4 RS

 
At 10:00, Anonymous rsgoldget said...

Summoning familiars and producing scrolls provides little or no knowledge, consequently gamers should produce pouches as a way to acquire encounter successfully, and, still, it is a sluggish ability to train.Required to educate an art and craft which takes considerable time, electricity, along with precious metal.A good talent to want several contrasting capabilities and never have a lot to find out.And also Runescape 3 years ago Rare metal related deals.
Runescape 2007 Gold

Buy Runescape 2007 Gold

 

Legg inn en kommentar

<< Home