søndag, juli 22, 2007

Drømmen om Lauryn!

Hu står øverst på drømmelista mi!

Hu er den eneste jeg hadde svart et umiddelbart ja, uten å tenke meg om, hvis a hadde ringt en dag å spurt om jeg ville gifte meg med a!

Hu er kanskje den viktigste enkelpersonene her på planeten som har bidratt til at jeg fortsatt orker å jobbe med musikk!

Når du tror alt er mørkt og hele verden har sviktet, har venta i timesvis, måttet høre på surving og piping, strømstans og regnvær, da kommer hun tilslutt, tross alle sine feil og mangler, og gir alle de tingene du ikke hadde drømt om å få oppleve enda en gang!

My first, my last, my everything! Lauryn Hill!




(var på konsert i går ama, å da blir´n fort litt sentimental..)

2 Comments:

At 03:10, Anonymous Anonym said...

Hadde sagt AKKURAT det samme!!!!!!

Anna banana

 
At 07:45, Anonymous Anonym said...

Jeg skal bringe beskjeden videre :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home